FAQ

Vraag 1: Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen:

1. met iDeal, de meest gebruikte, veilige betaalmethode: wij werken samen met Sisow voor het verwerken van ons betalingsverkeer. Wanneer je kiest voor iDeal dan wordt je doorverwezen naar de beveiligde omgeving van Sisow waar je kunt kiezen voor betalen met iDeal. Vervolgens ontvang je een bevestiging en zullen wij jouw order verder afhandelen.

2. door betaling vooraf: je kunt ook kiezen voor betaling vooraf. Je ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een orderbevestiging welke tevens jouw factuur is. Hierop staan vermeld een ordernummer, onze bankgegevens en het te betalen totaalbedrag inclusief BTW en eventuele verzendkosten. Je kunt het bedrag ovv het ordernummer overmaken op ons rekeningnummer. Na ontvangst van de betaling nemen we jouw order in productie. De gekozen levertijd gaat op dat moment in.

3. met uw PayPal account. Zorgeloos betalen ofwel vanaf een bedrag dat op je PayPal rekening staat, ofwel doordat je je PayPal account hebt gekoppeld aan je bankrekening of creditcard.

 

 



Vraag 2: Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen € 6,95 incl. BTW. Bij canvas is de verzending helemaal gratis (tenzij je ook andere producten bestelt).



Vraag 3: Welke verzendopties kan ik kiezen?

Je kunt kiezen uit 2 opties voor verzending: 

Standaardlevering via een pakketdienst: Nadat wij dezending aanbieden aan de pakketdienst, vindt de levering normaalgesproken de volgende werkdag plaats voor 18.00 uur. In bepaalde gevallen kan dit 2 werkdagen duren. Wij hebben hier geen invloed op en ook geen inzicht in de planning van de transporteur.

Afhalen: Indien gewenst én vooraf kenbaar maakt, kunt je de bestelling afhalen van ons kantoor in Dokkum. Heb je dit niet vooraf aangegeven, informeer dan eerst naar de status van jouw bestelling. Het is mogelijk dat het pakket al onderweg is met de transporteur en je in dat geval voor niets naar ons reist.

Let op: De op de website vermelde levertijden zijn de productietijden. Deze gaan altijd in na het goedkeuren van de bestanden en de ontvangst van je betaling. De levertijd loopt tot aan het moment van aanbieden van je pakket aan de transporteur.



Vraag 4: Hoe plaats ik een bestelling?

Je wilt bestellen in onze shop? Dit kan heel eenvoudig in een aantal stappen:

1 - Kies het artikel van jouw keuze

2 - Maak een keuze bij de verschillende productopties (per product kan dit variëren)

3 - Kies het gewenste formaat, en de eventuele andere opties.

4 - Kies de Button "Foto Uploaden" en plaats je foto. Eventueel kun je de foto iets schalen, roteren of een collage maken met meerdere foto's.

5 - Klik in DesignBoks op "Bestelling afronden" en ga akkoord met het ontwerp. Klik daarna op Bestel nu.

6 - Ga naar de winkelwagen en controleer je bestelling.

6 - Maak een keuze voor de methode van verzending en betaling en kies "afrekenen"

7 - Maak nu een nieuw "account" aan of log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ook kun je kiezen voor een "eenmalige aankoop". Hierbij kun je niet opnieuw inloggen voor een nieuwe bestelling; uw gegevens worden niet bewaard.

8 - Bevestig je bestelling.

9 - Je kunt nu afrekenen en keert hierna terug naar het startscherm

10 - De bestelling is klaar en zal geproduceerd worden.

We houden je op de hoogte van de status van uw bestelling. Wanneer er vragen zijn over het aangeleverde ontwerp krijg je van ons daarover een e-mail of we nemen telefonisch contact op.

 



Vraag 5: Wordt het BTW bedrag apart vermeld op de factuur?

Ja, het BTW bedrag wordt apart vermeld op de factuur.

Alle prijzen die op de website staan bij onze producten zijn incl. BTW, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. 

Voordat je jouw bestelling afrondt, krijg je een overzicht op het scherm, waarop alle kosten vermeld staan, ook de BTW.

 

 



Vraag 6. Hoe zit het precies met de levertijden?

123FotoPrint kent voor de meeste producten slechts 1 levertijd. Wij werken het alle bestellingen graag zo zorgvuldig mogelijk af en dit betekent dat het tijd kost om je order zo goed mogelijk door het gehele proces te krijgen. Spoedbestellingen zijn daarom bij ons niet mogelijk. Wel gebeurt het regelmatig dat wij 1-2 dagen eerder leveren dan de normale levertijd, bijvoorbeeld omdat we orders op dat moment makkelijk kunnen combineren.

Bij 123FotoPrint zijn de productietijden in werkdagen, tussen goedkeuring en betaling van je bestelling en het aanbieden aan de transporteur.

Deze productietijd gaat in nadat wij de bestanden hebben kunnen controleren en de betaling binnen is. De enige uitzondering hierop is als je gekozen hebt voor betaling via AfterPay. In dat geval is alleen de bestandcontrole bepalend.

Is je bestand conform onze specificaties, dan nemen wij de order in productie en gaat de levertijd in. 

Indien je bestanden niet conform de specificaties zijn of als er om welke reden dan ook eerst contact met je moet worden opgenomen over de bestelling, dan kan dit leiden tot een vertraging in de bestelling. Wij kunnen pas beginnen met produceren als alles juist is. 

Hoe telt 123FotoPrint deze werkdagen?

Is een bestelling voor 11.00 uur afgerond, dus inclusief betaling en juiste bestanden, dan telt die dag mee als werkdag voor de levertijd. Bestellingen na 11.00 uur gaan pas de volgende werkdag in. Weekenden en feestdagen tellen niet mee in de levertijd.

De levertijden zijn tot aan het moment dat wij een pakket aanbieden aan de transporteur. Die levert in principe de volgende werkdag voor 18.00 uur je bestelling af. 123FotoPrint heeft geen invloed op de werkwijze en de planning van de transporteur.
 

NB. Officieel erkende Nederlandse feestdagen zijn bij 123FotoPrint geen werkdagen. In de zomerperiode kennen wij geen vakantiesluiting. In de winter zijn wij doorgaans gesloten tussen de kerstdagen en nieuwjaar.

 



Vraag 7. Na het registreren krijg ik geen e-mail.

Na het registreren krijg je een e-mail om de registratie te bevestigen. Niet ontvangen? Kijk dan svp eerst in de SPAM map in je mailbox. Anders kunnen wij voor je het account activeren.